ایمنی، بهداشت و محیط زیست

E

Environment

محیط زیست

S

Safety

ایمنی

H

Health

بهداشت

خط مشی ما

شرکت پدیسار پدید، به عنوان پیمانکار، خود را متعهد و مقید به حفظ سلامت و ایمنی کارکنان خود و کلیه ذینفعان (پیمانکاران، همسایگان، بازدیدکنندگان، …) و همچنین محافظت از محیط زیست می‌داند. هدف نهایی از HSE در مفهوم بهداشت، ایمنی و محیط‌‌ زیست، که اثرات متقابل نیز بر یکدیگر دارند، حفظ سلامت و زندگی انسان است. از آنجایی که برای سلامت خود و کارکنان خود ارزش قائلیم، پس می‌کوشیم با رعایت اصول و قواعد مربوط به بهداشت کار، ایمنی و محیط زیست و آموزش و فرهنگ‌سازی این موارد در محیط کار، به صورت حداکثری، زندگی سالم انسان‌ها را پاس بداریم.

 

امروزه به دنبال پیشرفت صنعتی و ورود ماشین‌آلات و دستگاه‌ها و سیستم‌ها به عرصه زندگی افراد و پررنگ‌تر شدن نقش تجهیزات و ابزارها در فرآیندهای کاری و افزایش تعامل انسان‌ها با اجزای محیط‌های صنعتی، سازمان‌ها با چالش‌های جدید و مستمری در رابطه با موضوعات سلامت، ایمنی و بهداشت مواجه شده‌اند که دیگر، تنها رعایت قوانین قدیمی و اصول بدیهی، برای رهایی از بروز حادثه‌ها و مخاطرات فاجعه‌آفرین کفایت نمی‌کند.
لذا برای حفظ و حراست از نیروی انسانی که مهمترین عامل اعتلای یک تشکیلات است و در جهت بقای محیط زیست و جلوگیری از خسارت وارده به تجهیزات و تاسیسات و برای خاتمه دادن به تمامی دغدغه‌های محتمل، استراتژی HSE، پا به عرصه وجود نهاد تا یک رویکرد منظم،‌ نسبت به کاهش مخاطرات و به حداکثر رساندن سلامت محیط کار را ارائه دهد. طی سالیان گذشته، تلاش‌های بسیاری، جهت تامین ایمنی در محیط کاری مجموعه ما صورت گرفته است و مدت هاست موضوع حفاظت از سلامت نیروی كار، در اولویت‌های ما قرار گرفته است. لذا در اجرای سیستم ایمنی، به استانداردهای بین‌المللی، از جمله استاندارد ISO۴۵۰۰۱،‌ توجه ویژه‌ای معطوف داشته‌ایم. همچنین تمامی فعالیت‌های خود در زمینه بهداشت و ایمنی را شناسایی کرده‌ایم و برنامه‌ها و اندازه‌گیری‌هایی به منظور كنترل و بهبود آن تدوین نموده‌ایم. نتایج این اندازه‌گیری‌ها، از طریق پایش و بازنگری عملكردها و اصلاح عدم انطباق‌های مشاهده شده در ممیزی‌ها، به مدیریت گزارش می‌شود.

درباره پدیسار پدید

شرکت پدیسار از سال 1375 فعالیت خود را به صورت تخصصی در زمینه طراحی، اجرا و نگهداری پروژه های فضای سبز (Land scaping) آغاز نمود و جزو اولین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات در این بخش می باشد. این شرکت علاوه بر زمینه فوق نسبت به گسترش بخش‌های دیگر از جمله بازرگانی و خدمات عمرانی (ساخت پل، سد، تونل، استراکچر، مرمت بنا و احداث راه و بنا) نیز اهتمام ورزید که با رشد فعالیت بخش‌های دیگر از سال 1377 شرکت پردیس را به صورت وابسته (Affiliated) جهت انجام فعالیت‌های کارگاهی در بخش Landscape راه اندازی کرد.

آدرس : تهران، ونک، خیابان ملاصدرا، نرسیده به پل کردستان، پلاک 52

تلفن :  88194094 – 021

دورنگار :  88191692 – 021

ایمیل :  info@padisargroup.com